Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 21 februari 2018

Voor Martine

Vandaag is mijn jongste dochter 30 geworden!
Poe poe waar blijft de tijd.....
Dit heb ik gemaakt


achtergrond gemaakt met
Dylusions Paint,
een stempel van Katzelkraft gezet,
en ingekleurd met Acrylverf markers
daaromheen een gat getekend
ook weer ingekleurd met acrylverf markers


even een close-up van dit "feestbeest"


30 uitgestanst met mal van TH
bewerkt met glossy accents


stempel gezet met wat witte gelpen accenten
glimmende pailletjes maken het af
langs de rand wit en zwarte accenten gezet
Kaart gemat op roze en zwart kaartkarton

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden,
liefs en groetjes van Martha!




6 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend vrolijk kaartje.
    Heel leuk, het feestbeest wat zo, tadaaaaa tevoorschijn komt springen.
    En de wiebeloogjes, die maken het nóg meer af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een heel gaaf kaartje voor haar .. doe oogjes ... hihi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem ontzettend leuk!!! EN ja, dat vraag ik me ook wel af, hoe snel het allemaal kan gaan. Onze oudste wordt 30 dit jaar! Niet te geloven...
    Liefs,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een knallende kaart met de party anima, echt heel leuk en vrolijk,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die een leuk!!!! Ik leg gelijk in een deuk toen ik hem zag. Laat me "happy" voelen...

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!