Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

vrijdag 26 januari 2018

groetjes....

lekker bezig geweest met Panpastel


op een smalle strook fluweelpapier,
verschillende kleurtjes aangebracht
en met elkaar vermengd,
ook wat stencils gebruikt,



het woord groetjes eruit gestanst 
de losse onderdeeltjes teruggelegd
en een stempel gezet


de bloempjes uit de voorraad
de takjes uitgestansd

Over voorrad gesproken,
ik heb me voorgenomen om 
te gaan minderen met de aankopen
wat betreft de hobby,
mijn voorraad is meer dan ik nodig heb,
dus ik ga gewoon gebruiken wat ik nog heb

Misschien hebben jullie er ook "last" van
 ik wil er geen "last" meer van hebben
en wil doodgewoon tevreden zijn met wat ik heb!

Ben trouwens wel tevreden met mijn Groetjeskaart,
jullie ook?

Liefs en groetjes van Martha!








10 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Martha! Achtergrond is prachtig.
    Ik herken heel goed wat je zegt over niets meer aanschaffen. De laatste tijd denk ik ook steeds vaker dat ik het gewoon eens moet doen met wat ik heb (en dat is echt niet weinig, hihi). Oudere spulletjes zijn ook nog steeds mooi en erg leuk om mee te werken. Ik doe dus met je mee. (maar misschien smokkel ik heeeeel af en toe een klein beetje ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, heb ik geen last van, maar hobbyspullen verzamelen is dan ook iets anders dan er iets mee doen. Ik vind je kaartje heel mooi geworden,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met die panpastels Martha. De combinatie met het zwart geeft een sterke uitstraling aan de kaart, een plaatje. Ja ik ben al een tijd aan het minderen qua papier aanschaffen. Eerst kocht ik bijna alle blokjes van Marianne Design, daar ben ik een jaar of twee geleden mee gestopt. Ik verwen mezelf alleen af en toe met een mooie lijn van Pion of Maia. Fijn weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem super mooi, gaaf zoals je het woord hebt teruggelegd! Goed voornemen, use what you have:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Martha. Wat een supermooie achtergrond heb je gemaskt. Hele mooie kleurencombi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martha,
    Je kaart is heel gaaf. Prachtig met die achtergrond en de stans. Je hebt helemaal gelijk. En wat Ans schrijft klopt ook en zet me an het denken. Verzamel ik of ben ik een gebruiker (hihihi). En als je een verzamelaar bent is dat een goed excuus?(hahaha)
    Ik heb me in elk geval ook voorgenomen wat te minderen en dat heb ik al gedaan. Ik had en abonnement bij oma DEE en dat heb ik opgezegd. Eerst de oude kits opmaken. Er ligt nog zoveel. Maar pas geleden heb ik wel weer wat bij Action gekocht.... Lastig als het niet zo duur is en het is wel heel mooi! Ik denk dat ik maar verzamelaar word...
    ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een mooi , kleurrijk kaartje, mooie achtergrond die de bloemen helemaal tot hun recht laten komen , super!!
    Groetjes ! Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!!
    Jij hebt vaak van die sprekende kleuren. Deze ook weer, dat blauw!!
    Zo'n "toefje" met bloemen is altijd leuk.
    Ik maak ook steeds meer mijn voorraad op.....ik heb ZOVEEL, mijn moeder komt vaak knutselen en dan zoeken we heerlijk tussen mijn papiertjes en spullen naar iets moois en gebruiken dat. Als het op is zien we wel weer verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi deze kaart, Martha! Ik deel je voornemen, koop nog wel, maar heel selectief en dat bevalt me prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi Martha
    en ik koop allang wat ik alleen nodig heb.
    wel stansen heb ik veel gekocht bij de action van joy crafts maar ook alleen die ik kan gebruiken...........er liggen nog zoveel borduur stansen nou die gebruik ik niet.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!