Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 27 september 2017

verslagje van de race in Zolder

afgelopen weken zijn we twee keer in Belgiƫ
geweest op het circuit in Zolder.
daar heb ik wat foto's en een filmpje van gemaakt.
Veel kijk plezier!


de Aprillia staat er klaar voor,
de bandenwarmers al om


Saartje en ik houden 
de statestieken bij


als het iets te lawaaierig wordt,
gaat Saartje onder bed....

van het gebeuren

Ik help Richard altijd met het starten en
de bandenwarmers verwijderen,
ook met zijn voeding, want hij heeft op
zo´n dag  wel wat extra´s nodig.
Tussendoor kan ik wel een beetje 
knutselen of lezen.
In onderstaand filmje zie je wat ik heb gemaakt





Aan het einde van de dag 
was de huldiging,
de kampioen was Ronald,
die ging met de beker naar huis!

Het race seizoen 2017  is nu weer klaar,
wij hebben ervan genoten!

Hopelijk jullie ook!
Liefs en groetjes van Martha,
nummer 2 Richard  en Saartje!

4 opmerkingen:

  1. gave foto's en mooie vlinders Martha

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n dag. Dit is echt wat anders. mooi kleurwerk op je vlinders. Succes verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Ik weet eerste hands hoe alles verlopen met zo een dagje van jullie. Echt leuk dit zo terug te zien en te horen... Leuk de techniek zo met de potloden en de waterpenseel. Doe dit ook graag. En kan ik ook eens weer Saartje zien..... wat een schat is die toch!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk dat je zo tussendoor even lekker kunt gaan zitten kleuren. Zo'n vlinder is dan een perfect projectje, iedere keer een klein stukje. De 2e plaats voor Richard, gefeliciteerd! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!