Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 13 september 2017

laat berichtje...

allereerst wil ik iedereen hartelijk bedanken 
voor de reacties op 
"de bril" en  "het Nonnetjes" aquarel,
zo lief!!!!
Ik loop een beetje achter met het plaatsen van mijn berichtjes.
Zo heb ik  niet eens verteld dat ik naar de beurs ben geweest 
in 's Hertogenbosch...

ik was er sinds een aantal jaren niet meer geweest,
maar ik heb genoten en het was erg leuk!
Veel leuke dingetjes gekocht,
ook een aantal bekenden ontmoet,
waaronder PETRA die een workshop
aan het geven was...

Verder heb ik DINY SPRAKEL ontmoet,
zij deed een demo voor Studio light,
dit kreeg ik van haar...


ter plekke gemaakt met Oxide inks


leuk he...


omdat ik een stempel heb gekocht
heb ik deze kaart gekregen


ook weer zelfgemaakt....

Ik heb het super naar mijn zin gehad daar in Den Bosch!

Liefs en groetjes van Martha!




11 opmerkingen:

  1. Leuk verslag! Aardig dat je de kaarten kreeg. Maar die stuur je vast naar mensen die niet weten dat
    je zelf ook zo creatief bent..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o das super Martha maar ik had graag een foto gezien van de spulletjes.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dat ben ik nu juist vergeten te doen Karin en inmiddels is alles alweer opgeruimd, maar ik heb wel leuke stempeltjes en papier gekocht

      Verwijderen
  3. Ik moest twee keer kijken Martha.....een Diny stempel....wat leuk....oh natuurlijk Diny Sprakel....haha!
    Wat heb je een prachtig kaartje van haar gekregen.
    Fijn dat het zo gezellig was op de beurs....ik was er vorig jaar voor het laatst.
    Groetjes en een fijne avond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je met zo een plezier naar de beurs geweest bent Martha...en ja bij Diny Sprakel kan je veel moois vinden ...ook die is heel handig met inktjes en stempels...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk is dat hè, zulke dagen!!
    Wat leuk dat je weer veel leuke spullen gekocht hebt....ben benieuwd naar je creaties met je nieuwe stempels enzo.
    Zien we vast en zeker binnenkort wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben ook benieuwd... maar zolang je dit naar je zin had... Iedereen heeft zo een dagje nodig....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je zo hebt genoten. Ik las ook ergens bij iemand waar het bij tegengevallen was. Ik vind het jammer dat het niet meer in Zwolle wordt georganiseerd, zo lekker bij ons "om de hoek". Maar ik wil in april weer naar de art specialy beurs in Nijkerk, ook niet zo ver weg en ook geweldig, duurt nog wel even maar dan kan ik mooi sparen.
    Nu genieten van je aankopen, we zien je creaties vanzelf wel weer verschijnen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Martha,
    ik zag je berichtje voorbij flitsen en ik dacht laatste bericht !! ik schrok er van, maar nee, niet goed gelezen..
    Wat leuk dat je naar de beurs was en ook fijn dat je 2 mooie kaarten van Diny kreeg, ze maakt zulke mooie dingen met inkt en stempels, jij ook hoor..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat je het zo gezellig gehad hebt en wat maak je toch mooie creatie s ik vind het zo knap van je groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je het zo gezellig gehad hebt en wat maak je toch mooie creatie s ik vind het zo knap van je groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!