Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 7 augustus 2017

voor Karin...

tegelijk met mij is 
KARIN jarig,
omdat ik wat druk ben geweest met van alles,
was ik dus mooi te laat met een kaartje voor haar....
Maar goed, beter te laat dan geen kaartje...
dit heb ik gemaakt...


met de nieuwe Oxide inktjes
en wat gaat dat leuk!!!!
eerst een achtergrondje gesponst,
toen water erover gemist,
toen een cirkelstencil natgemaakt
op het kaartje gelegd met een tissue 
even wachten en zie het resultaat,
een spinnenweb stencil en cijferstencil
 met een wat donkere kleur gebruikt,
de randjes en tekst gestempeld,
alles op zwart ,DP en kraft gemat


het gekke vogeltje gestempeld 
en ingekleurd ook met de Oxide inktjes,
uitgeknipt en met de accesoires opgeplakt,
het koppie wat vriendelijker getekend en 
wiebeloogjes geplaatst



dit is de binnenkant,
tekstballon is van MD

Nou, ik ben helemaal "om"!
Zo leuk met die nieuwe inkjes!!!

Ben benieuwd wat Karin van de kaart vindt
en natuurlijk ook wat jullie ervan vinden!

Liefs en groetjes van Martha!


8 opmerkingen:

  1. Het is je vast helemaal vergeven door Karin bij het zien van deze mooie/leuke kaart. Dat lieve vogeltje zit zo mooi te zijn op je prachtige gesponste achtergrond, helemaal top Martha.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martha,
    wat heb je mooi gewerkt met de oxide inktjes, ik hou niet van de crazy birds, maar ik weet niet wat jij er aan veranderd hebt, deze is keileuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk is je kaart geworden Marthe. mooie kleurtjes. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou ik ben er helemaal weg van ik vind het schitterenddddddddddd wo dat ik het zo kon.
    maar nu heb ik een voorbeeld.

    dank je wel








    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow.....wat een schitterend kaartje heb je voor Karin gemaakt Martha!
    Ook de binnenkant weer zo leuk afgewerkt.....prachtig!'
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ze zijn leuk hè? Ik had eerst mijn bedenkingen, maar ben ook om. Erg gave kaartjes Martha met zo mooi die achtergrondjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart voor Karin. Ik denk nog of ik de oxide gaat kopen. Ben geen fan van de distress. Misschien dit toch een keer binnen halen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige achtergrond ! Die grappige vogeltjes zijn altijd leuk he !

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!