Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 6 augustus 2017

verjaardagskalender...

voor mijn werk heb ik een verjaardagskalender gemaakt,
met de namen van de teamleden erop


het is een fotolijst,
waar ik ijzerdraad en touw in heb gespannen,
om de maandkaartjes met knijpertjes 
op te kunnen hangen,
de lettertjes komen van de Action,
de knopen en vogeltjes heb ik zwart gespoten
opgeplakt met hete lijm


de kaartjes heb ik bestempeld
en handmatig de namen ingevuld

Hij hangt in de keuken/kantoor,
de collega's vinden em mooi!

Eeerlijk gezegd ben ik ook tevreden,
en alweer iets afgeschrapt van mijn lijst,
er zijn nu nog 2 projectjes waar ik mee bezig ben,
natuurlijk tussendoor wel kaartjes maken enzo
en niet te vergeten werken en nog eens werken...

Jullie mogen natuurlijk weer keuren...
Liefs en groetjes van Martha!

8 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gemaakt Martha!
    Jij bent handig in van alles!
    Leuk dat de collega's er zo blij mee zijn.
    Groetjes en nog een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gaaf gemaakt Martha ziet er inderdaad super uit.
    en handig zo met de knijpertjes, als er iemand weggaat .
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb jij dat ook dat, dat het creatief bezig zijn je afleidt van de druk van het werk? Daarom is een hobby zo belangrijk!
    En deze kalender is erg gaaf! Leuk bedacht zo in de lijst!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha, eindelijk kan ik dit nu ook zien. wat mooi heb je dit gemaakt. Ook goed bedacht met de fotolijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit heb je weer erg leuk bedacht Martha.
    Fijne dag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee heel erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee heel erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Martha,
    deze had ik even gemist, wat een leuk idee om zo een kalender te maken, handig dat de blz.ook vervangen kunnen worden,je hebt eer van je werk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!