Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 17 mei 2017

Stempelwerk

dit is ook zo leuk om te doen,
op je stempel kleuren  met de ZIGS
neem bij voorkeur een rubber stempel
dit is het resultaat...


de stempel is van Penny Black
ik heb een stempelhulp gebruikt,
steeds wat kleur aanbrengen en dan een beetje
`hijgen` op je stempel  en  afdrukken
steeds wat laagjes erbij
met een glitterpen heb ik de lijntjes wat uitgeveegd
en verder ingekleurd...
Alles gemat op paars kaartkarton
en op DP van Joy,
de basiskaart is wit linnenkarton


de tekst is opneiuw handgeschreven...

en... wat vinden jullie ervan,
ik ben er tevreden mee!

Liefs en groetjes van Martha!


9 opmerkingen:

  1. je bent weer lekker bezig Martha, heel mooi kaartje en bloem

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja mooi! En een leuke techniek, ik spray heel licht met een mini-mister. Maar dan krijg je net weer een ander effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad heel mooi gelukt, kan ik ook eens proberen. Net een schilderijtje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de bloemen zijn prachtig van kleur, ik zag gisteren een filmpje waar ze ook met een mister aan 't sprayen waren, maar met hijgen gaat het natuurlijk ook,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig dit kaartje Martha...zo een mooie bloemenstempel en die heb je geweldig mooi ingekleurd in die paarse kleurtjes...
    Het gaat je al heel goed af met Zigs kleuren...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Martha wat een pracht effect geeft dit.
    Daar kwam dan vast veel hijgwerk bij te pas, moe van zeker?
    Mooie kleuren en erg leuk om je kunstwerkje op het ruitjespapier te matten.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, Martha dit is weer een schitterende kaart, wat heb je hier goed in zeg, super mooie kleuren !!Schitterend resultaat!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow... Martha wat een schitterende kaart. Prachtig stempel. De kleuren helemaal top!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!