Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

woensdag 26 april 2017

Voor Rosina

vandaag 26 april is ROSINA jarig
reden voor een kaartje!!!

Dit is het geworden,
ik weet dat Rosina erg van vintagestijl houdt


het plaatje heb ik op internet gevonden,
beetje bewerkt met  distressinkt,
ingelijsd in  frame van Noor,
alles gemat op kraftkarton,
het DP is van Joy
alles met de naaimachine genaaid,
de bloem is zelfgemaakt,
kant, sierpareltjes en metalen hoekjes maken het af


wat een leukerd he...


de binnenkant met wens


de achterkant met mijn naambadge

Hopelijk is de kaart bij Rosina aangekomen,
en is ze er blij mee!

Nu mogen jullie weer reageren!
Liefs en groetjes van Martha!!

8 opmerkingen:

  1. een prachtige kaart in vintage styl Martha
    daar zal Rosina wel blij mee zijn.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martha,
    hele mooie vintage kaart heb je voor Rosina gemaakt, ik vind het plaatje heel erg leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje! Mooie die gans. Ik denk dat ze super verwend is met een berg post! Dat verhoogt de feestvreugde altijd zo!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje heb je gemaakt zeker voor iemand persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh hij is super zeg ! Wat een leuk plaatje van moeder de gans !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is zeker heel mooi geworden. Ik hou heel erg van die kleurencombinatie.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je heb er wel een talent om papier te kiezen dat goed op elkaar afspeelt. Mooi kaart is dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Martha
    zeker ben ik heel blij met je mooie kaartje...het staat hier te pronken op de vensterbank....heel erg bedankt ervoor.... het maakte mijn dag nog feestelijker...zo mooi is die en ja hou nou eenmaal heel erg van vintage
    Het was er niet van gekomen om te reageren de afgelopen week...en zag nu pas dat je dit kaartje voor mij plaatste

    Nogmaals super bedankt Martha
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!