Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 15 januari 2017

Voor Martine en Leo

Martine mijn jongste dochter,
gaat samen met Leo haar man verhuizen,
 naar  Ravenburg in Duitsland.
Gisteravond hebben we met familie en vrienden 
het afscheid gevierd,
alhoewel, ze zeggen zelf
"afscheid nemen bestaat niet"!
Dat klopt natuurlijk,
met alle social media en mobiliteit
 is dat helemaal waar!
Maar toch is het wel een beetje slikken.

Het feestje was super leuk
en ik heb een wensdoosje gemaakt waar 
alle gasten een kaartje in hebben gedaan
met een persoonlijke wens als herinnering!


een sigarendoosje opgepimpt,
met dessinpapier 
en wat handlettering gedaan op kraftpapier,
de bloem is zelfgemaakt,
de  metalen heokjes maken het af


een jute touwtje om het doosje gelijmd


de binnenkant,
met  een handletter wens


ons kaartje heb ik in de stijl 
van het doosje gehouden...

Het feestje was in Duitse sfeer,
met lekker eten en drinken,
en supergezellig!!!


leuke collage,
van de feestvreugde

aankomende week gaan we toch nog
even wat kletsen met elkaar,
die week daarop gaan ze vertrekken.

Liefs en groetjes van Martha!




13 opmerkingen:

  1. wat heb je dat doosje mooi opgepimpt en zo kan het allemaal mooi bewaard blijven en telkens in gekeken worden.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh Martha....ik weet hoe je je voelt....maar gelukkig hebben we skype nog! Zo meteen gaan we met onze dochter in Australie skypen en vanochtend hebben we dat met onze zoon in Australie gedaan....het voelt alsof ze even langs zijn geweest!
    Wat heb je een prachtig doosje voor je dochter en haar gezin gemaakt....prachtig en wat een super idee om daar iedereen een kaartje in te laten doen....daar zal ze nog vaak naar kijken!
    Lieve Martha....sterkte voor als ze straks echt vertrekt....en je moet maar denken....er gaat altijd wel een auto of vliegtuig die kant op waar je mee kunt!
    Lieve groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha,
    dat is inderdaad slikken, je hebt ze het liefst allemaal bij je in de buurt..Gezellig feest zo te zien..en wat een leuke idee om een herinneringsdoosje te maken..daar zal ze nog vaak in kijken..Sterkte voor als ze écht vertrekt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, ja dat is even niet leuk. Ook al kun je tegenwoordig heel veel met alle media, je wilt ze ook lijfelijk bij je hebben.
    Je doosje is heel mooi! Dat zal een ereplekje krijgen denk ik. En dat feest ziet er heel gaaf uit. Leuk idee om het in Duitse sfeer te doen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,

    Na enige tijd ben ik weer in blogland, heb weer zitten genieten van je creaties, maar vooral van je sigarendoosje een beauty is het geworden.
    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi doosje heb je gemaakt ja en het is wennen als je kind zo ver weg gaat wonen mijn zoon woont in Utrecht en dat vind ik al ver(ik woon in Dieren) Je kunt niet zomaar even een kopje koffie gaan drinken.

    groetjes
    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee van je Martha. Ik kan me voorstellen dat het best wel even slikken is als je kinderen verder weg gaan wonen. Ik ga straks ook even opzoeken waar Ravenburg ligt. Hoe lang is het rijden bij jullie vandaan?
    Sterkte ermee en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik je bericht "voor Willy" aanklik kom ik er niet bij. Staat hij wel op je blog?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb gezien waar het ligt. Achter Hamburger toch? Das wel een heel eind weg. Maar ook weer leuk om een paar dagen heen te gaan.
    liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk wensdoosje heb je gemaakt Martha.
    Ik hoop dat daar hele leuke wensen zijn ingekomen.
    Mooie foto'svan het feestje.
    Dat zag er wel gezellig uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat lijkt me dus helemaal niet leuk!!
    Ik heb zelf 3 kinderen, dit is echt mijn schrikbeeld.....hou ze het liefste heel dicht bij me (zul je zien dat er straks niet 1, niet 2 maar alledrie naar het buitenland gaan verhuizen......)
    Aan de andere kant (ik probeer het een positieve draai te geven nu), jullie gaan graag met de caravan weg roch?
    Nou, leuk vakantie adresje, niet te ver,mmaar toch ver genoeg voor een paar heerlijke dagen.
    Stekte hoor!!

    Je doosje, met briefje erin, is echt heel erg mooi.
    Wat een leuke, lieve creatie en een mooi aandenken voor je dochter en schoonzoon.
    Heb je mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lijkt me heel erg moeilijk zeg....
    Maar wel schitterend wat je gemaakt hebt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!