Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 4 oktober 2016

workshopdag bij Noor en Zo

hoi hoi allemaal,
daar ben ik weer!
Afgelopen zaterdag heb  ik in Waspik
 bij Noor en Zo een workshop gevolgd.
JOYCE was onze "juffrouw"
Het was erg gezellig en ik zat tussen de Belgische dames,
we hebben lekker gewerkt met PANPASTEL.
Hieronder laat ik jullie de kaarten zien.


deze 3 heb ik gemaakt,
maar ze waren nog niet af...
ik heb ze thuis naar eigen inzicht afgemaakt..


kaart nummer 1,
de vorm hebben we gemaakt met een Dutch Doo ba Doo mal,
dat begon al goed,
ik ben daar helemaal niet goed in,
maar goed het is me toch wel gelukt...
De kaart bewerkt met Panpastel en Versamark,
thuis heb ik de zwarte rand met behulp van een 
potloodwieltje nagetrokken en uitgeknipt,
hetzelfde gedaan met de witte kaart,
wat sierpareltjes en een zwarte bloem
ter versiering gebruikt.
en klaar was de kaart...


dit was de voorbeeldkaart
 gemaakt door Joyce

Ik zag dat Joyce mijn volger is geworden,
hartelijk welkom bij deze!

Jullie mogen  weer reageren op mijn kaart,
liefs en groetjes van Martha!


9 opmerkingen:

  1. prachtige kaartjes heb je gemaakt op die workshop Martha...dat zal vast heel gezellig geweest zijn....en leuk ook om weer een nieuwe techniek te leren...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartjes zien er toch goed uit! De groene die je laat zien is echt heel mooi! De kleuren vind ik echt geweldig! Fijn dat je zo'n leuke dag had!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig met die kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaartjes mooie vlinder stempel.
    super gedaan en mooie kleuren Martha
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk een dagje workshoppen, mooie kaarten heb je gemaakt Martha..
    Ik ben ook helemaal anti- dutch DD, ik krijg het niet netjes naar mijn zin en heb er geen één meer..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als een hele leuke dag, met een hoop gezelligheid.
    Geef je wel gelijk, na je eigen aanpassingen thuis vind ik ze wel mooier geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat groene is MOOOOI. Zelf ben ik niet zo van workshops omdat ik altijd mijn eigen ding willen doen hahahaha zo te zien jij ook. Gewoon je eigen stempel afdrukt op je creaties.... hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!