Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 2 juni 2016

Magnolia

ik heb een magnolia gestempeld en ingekleurd
ook weer met de aquamarkers direct op de stempel.
Dit kaartje heb ik gemaakt!


ik de stempel 3 keer gebruikt
en bewerkt met de waterpen,
de achtergrond met een stempel van kaiserkraft,
tekststempel van Joy
alles gemat op zwart en wit kaartkarton 
en op Joy achtergrondpapier

Ook met deze kaart ben i tevreden,
jullie mogen weer reageren!
liefs van Martha!


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke techniek is dat toch hè?! Erg mooie stempel ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan echt toveren met je aquamarkers Martha.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt Martha,
    ik vind de magnolia's super..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie magnolia kaart
    ook de voorgaande kaarten zijn zo mooi en zo mooi ingekleurd

    groetjes

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie weer Martha , heel mooi hoe je die Magnolia zo natuurlijk op het papier aanbrengt !! Je aquamarkers geven inderdaad een heel mooi resultaat!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!