Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 19 mei 2016

voor Marina

mijn schoonzus is bijna jarig,
deze kaart heb ik voor haar gemaakt...


op kraftkarton gewerkt,
met mooi dessin papier van Graphic 45,
de stans is van Joy
de stempel van MD


de binnenkant,
met een doosje waar chocolaatjes in zitten.
ik heb het verder wat rustig gehouden,
het papier is van zich zelf al mooi genoeg...

Momenteel ben ik druk bezig met school en werk
een aantal examens gedaan, waaronder een 
Cito examen van Nederlands,
uitslag over 6 weken,
volgende week Cito examen rekenen,
praktijkexamen nummer 2 ben ik aan
 het voorbereiden en uitwerken.
Jullie snappen vast wel waarom ik wat minder hier te vinden ben,
alhoewel ik tussen alles door nog wel wat knutsel hoor!!!!

Veel liefs en groetjes van Martha!

10 opmerkingen:

  1. Mmmmmmmooi :) Martha! Heel veel succes met je examens, spannend hóór!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmmmmooi :) Martha! Heel veel succes met je examens, spannend hóór!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met een hele leuke binnenkant..ik dacht al dat je het druk zou hebben..succes..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh spannend. We duimen voor je. Een heel mooie kaart. Leuk de doosje in de binnenkant.
    groetjes
    Sandie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje Martha...en dan ook een verrassende en lekkere binnenkant...
    Succes met je studie....heel begrijpelijk dat je wat minder op blogs bent hoor...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg mooi kaartje met een heel verrassende binnenkant groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk kaartje heb je voor je schoonzus gemaakt Martha!
    Groetjes en heel veel; succes mat je toetsen en examens,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende kaart met ook een hele leuke binnenkant.
    Top geheel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart Martha.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!