Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 18 april 2016

uit buurvrouws tuintje....

er staan zulke mooie tulpen te bloeien
bij de buurvrouw in de tuin,
dat ik het niet kon laten om ze te fotograferen
en zoals dat vaak gaat bij mij
begon het te kriebelen....
ik heb mijn aquarelpotloden tevoorschijn gehaald
ben gaan tekenen ...
dit is het resultaat


ik heb er gelijk maar een kaart van gemaakt,
het is wel een groter soort geworden
maar ik ben er tevreden mee...


en dit is de binnenkant...


ik heb er een collage van gemaakt

Nu zijn jullie weer aan zet...
Liefs van Martha

6 opmerkingen:

  1. wow prachtig gekleurd Martha ziet er goed uit weer.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martha,
    je tulp is echt prachtig, heel mooi getekend en gekleurd, leuk hoe je de binnenkant hebt gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat prachtig gedaan Martha....heel erg leuk en net echt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je veel teken talent Martha, prachtige tulp heb je getekend en mooi ingekleurd!!En in onze tuin staan ze ook maar in andere kleurtjes!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die heb je prachtig bestaan gegeven Martha, deze verwelkt niet meer, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan! Wens dat ik dat kan... zo van een foto tekenen. Helaas breng dat alleen maar frustratie in me op.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!