Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 19 april 2016

nog wat tulpjes...

ik ben echt een voorjaarsmens,
en dol op de natuur in dit seizoen,
word helemaal blij van een 
wei vol koetjes en schaapjes,
en ook van tulpen....
mijn potloden waren nog niet opgeruimd,
dus heb ik deze getekend...


als je goed kijkt,
 zie je dat er een laagje glitter overheen zit,
gemaakt met de Spectrum Noir glitterpen


deze kaart heb ik er van gemaakt....


en dit is de binnenkant...

Ook met dit resultaat ben ik weer tevreden,
jullie ook?

Liefs en groetjes van Martha

12 opmerkingen:

  1. Mooi Martha, ik ben ook gek op tulpen.
    Fijne dag
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Martha en wat knap om het zo helemaal zelf te tekenen. De achtergrond met "spatten" brengt het helemaal tot leven vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi Martha... Mooi is die kaart! en een goede hand heb je voor schetsen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het voorjaar heerlijk!! En je tulpen zijn prachtig, mooi met dat extra laagje dat zorgt voor net dat beetje extra!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een echt Martha schilderijtje.
    Super mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martha,
    je hebt weer erg mooi getekend en gekleurd een echt "Martha"kunstwerkje, erg mooi!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier mag je zeker tevreden mee zijn Martha....net wat Ans zegt een echt Martha kunstwerkje.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Martha,
    wat een supermooie kaart. Een eigen schilderijtje erop, lijkt het wel. Ik vind dat echt zo knap!
    Prachtig!!
    gaat het goed met de studie en het werk?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wunderschön, Martha.
    Wie ein kostbares Ölgemälde im Louvre.

    Liebe Grüße von Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke en mooie kaart Daatje , super zeg die tulpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kleur en tekenwerk martha!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!