Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 27 februari 2016

panpastel...

is alweer een tijdje geleden dat ik met
 de Panpastel heb gespeeld...
ik ben altijd weer blij verrast met het resultaat,
het lijkt wel een soort van magie...
je drukt Versamark af en gaat er met de pastel overheen
en wat een mooi effect...
kijk maar mee 


allereerst met wat blauw turqoise tinten
gesponst over het kaartkarton,
een ruitjesstempel met
 Versamark geplaatst,
met een donkerder tint blauw
 daar weer overheen gegaan,
toen gefixeerd,
wat structuurpasta gemengd met panpastel brons,
dit op de kaart aangebracht,
de stempel van Stampendous 3 keer
naast elkaar gezet en bewerkt
 met Panpastel brons
alles weer gefixeerd,
gemat op caramelkleurig kaartkarton,
touwtje eromheen
tekststempel van MD
alles gemat op wit linnenkaartkarton


de binnenkant....
voor de wens


Heel leuk dit "spelen"met de Panpastels,
en voor herhaling vatbaar!

Ik zie graag een reactie van jullie,
liefs en groetjes van Martha

10 opmerkingen:

  1. Wow, prachtig resultaat weer! Hele mooie kleurencombinatie! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend resultaat Martha....prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt Martha,
    het is een prachtige kaart..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIG dit kaartje Martha....zo leuk gestempeld en ook de achtergrond is zooooo mooi gemaakt met panpastels...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi!!! Ziet er zo gaaf uit! Kunstig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw.
    Mooie he, dat er TIJDENS het knutselen iets ontstaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze vind ik ook weer heel mooi!

    Groetjes

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Martha. Mooie kleuren en leuk zoals je het proces beschrijft. Zelfs de binnenkant ben je niet vergeten...heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze kaartjes vind ik super mooi, je bent echt heel goed met pan pastels, doe zo voort zou ik zeggen dan kunnen we weer genieten van je mooie werk!!

    Groetjes
    maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!