Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 13 februari 2016

nog eentje, met de "stencilkwast

ik was zo lekker bezig met 
het "kwasten" 
dat ik er nog maar eentje heb gemaakt...


dezelfde techniek als het vorige kaartje
 klik HIER
alleen het papier is uit een blokje van de Zeeman,
de cirkelmal is van Crealies,
het blad is bewerkt met een paarse glaze pen
alles gemat op paars en wit kaartkarton


dit is de binnenkant.

Jullie mogen weer reageren!

Liefs en groetjes van Martha

6 opmerkingen:

  1. Deze is ook heel erg mooi en ik heb even het filmpje bekeken maar wat een leuke techniek is het, ik ga straks naar de AC-tion en neem meteen een paar kwasten mee.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor Martha, en die van gisteren ziet er ook supermooi uit. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Daatje! Wat heb je weer een prachtige kaart gekwast hahaha xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi is ook deze weer Martha...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Martha en wat een gave techniek, zo had ik hem nog nooit gehoord maar eens uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Help!!! was ik vanochtend mijn kwasten kwijt, gelukkig lagen ze in de auto. Ik ben er nu mee bezig, wat is het leuk Martha!!!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!