Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 22 december 2015

winter roodborstjes

alle eerst wil ik iedereen bedanken, 
voor de leuke reacties op de kerstmeesjes!
Opnieuw ben ik aan het 
tekenen en kleuren geweest...


dit roodborstje heeft het zichtbaar koud,
heeft zich wat dikker gemaakt
 om de warmte vast te houden...
alles getekend en gekleurd met diverse kleurpotloden,
de achtergrond gekleurd met distressinkt
gemat op zwart en wit linnenkarton



de binnenkant 


dit roodborstje heb ik nagetekend van 
een stempelafdruk die ik zag op internet
ik vind het echt een schatje geworden...


dit is de binnenkant met wens..

natuurlijk mogen jullie weer reageren,
liefs en groetjes van Martha!

15 opmerkingen:

  1. Prachtig Martha, ook voor jou fijne kerstdagen en veel geluk en een goede gezondheid in 2016 , ook voor al je geliefden natuurlijk!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Daatje. heel mooi gemaakt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes Martha,
    je maakt kaarten in allerlei technieken, maar deze met je tekeningen, die blijven voor mij het allermooist,
    fijne dagen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig weer!
    had ik je al mooie dagen gewenst?
    bij deze dan nog een keer. Ik blijf een fan van je werk en je gezellige stukjes.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo'n beeldschone kaartjes en ze zien er ook nog zo lief uit.
    Je hebt weer prachtig getekend en geschilderd Martha. Jij kan er toch wat van hoor.
    Een hele fijne Kerst toegewenst.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtiggg!!!
    Fijne feestdagen, creatieve groetjes Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat maak je mooie tekeningen, echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deze is ook al weer zo mooi getekend fijne dagen toegewenst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat knap van je dat je dat zo goed kunt het zijn echt plaatjes.
    fijne kerstdagen .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wowwwwwwww weer heel mooi Martha en ook mooi ingekleurd.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Martha.....wat heb je dat SCHITTEREND gedaan! Heel erg leuk de kleurtjes ....alles is perfect!
    Groetjes en fijne kerstdagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Martha, wat een prachtige kaart met het zelfgetekende roodborstje. Zo knap vind ik dat. Gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dat weer prachtig getekend en ingekleurd Martha....zoooooo mooi ...

    groetjes en hele fijne feestdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh deze zijn ook al zo mooi Martha en je hebt ook al zo'n mooi handschrift!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie vogels heb je getekend zo knap!

    groetjes

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!