Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 29 oktober 2015

nog wat tekeningen

bedankt voor de leuke reacties op de kaart 
voor Menno!

Ben weer aan het tekenen geweest,
en eerlijk is eerlijk,
het gaat steeds beter..


het zij aanzicht geprobeerd....


het zijn wel steeds dames die ik teken,
aan heren ben ik nog niet begonnen,
misschien komt dat nog wel...

opnieuw getekend met 2 en 4 HB potlood
en de doezelaar gebruikt om te schaduwen...

Jullie mogen natuurlijk weer reageren!
liefs en groetjes van Martha


6 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Martha, ik doe het je echt niet na. Lijkt me zó moeilijk ...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIG tekenwerk Martha...schitterende dames met hele sprekende gezichten....KNAP gedaan!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie dames heb je getekend, het lijkt me zo moeilijk..maar het is je prima gelukt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi blik heb jij die gezichten getekend.
    Mooie houding!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het gaat inderdaad steeds beter Martha maar het blijft moeilijk tekenen.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!