Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 4 juli 2015

Enjoy...

opnieuw een kaart met DYLUSIONS PAINT,
ik zal deze verf wat toelichten,
er zijn wat vragen over gekomen..

Het is een zeer vloeibare verf,
 ontwikkeld door
DYAN REAVELEY
Er zijn 12 kleuren
mooie heldere kleurtjes verf,
die met een sponsje op glad papier zijn
aan te brengen,
 ook kun je werken met een vochtig babydoekje.
De kleuren zijn over elkaar aan te brengen,
maar zijn dan semi-transparant,
dus zeer geschikt voor Artjournaling..
Je kunt  er gewoon overheen werken
met stempels of stiften.
Deze verf heeft bijna geen drogingstijd.
ik denk dat je er ook wel mee kunt schilderen,
maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd

Er staan verschillende filmpjes op internet
waar goed uitleg wordt gegeven

Deze kaart heb ik gemaakt,


* eerst het kaartkarton gesponst
 met gele Dylusions verf,
* met een stencil en zwarte verf gesponst,
* Art Journey stempel gezet met Archival inkt,
* met een witte Sharpie-pen wat accentjes gezet,
* tekst stempel van Stampinback,
* bloem gemaakt,
* de gele mat is ook weer gesponst met de verf,
* alles gemat op creme linnenkarton

opnieuw ben ik zeer tevreden
en heel blij met mijn nieuwe aanwinst!


Jullie mogen weer reageren!
Geniet van alles veel liefs van Martha


6 opmerkingen:


  1. Het ziet er uit als een product waar je fijn mee kunt
    werken, zoals je het uitlegt, ziet er mooi uit, en je
    resultaat ziet er ook top uit ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg leuk uit. Mooi dat geel met zwart.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig Martha wat mooi die verf en fijn dat je er zo vlug weer op kunt werken.
    geeft een gaaf effect.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,
    je kaartje ziet er prachtig uit, mooie heldere kleur, leuk dat je uitleg geeft over de verf..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er zeer goed uit Martha...wat een leuk spul is dat! Je geeft er een goede uitleg bij....altijd handig!
    Ik vind je kaartje prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Martha en bedankt voor de info over de verf!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!