Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 7 juni 2015

zomerse wandeling...en de uitslag...

wat een prachtig weer hebben we he!
heerlijk de zomer is begonnen!
Ben veel buiten,
 heerlijk aan het genieten..

allereerst moet ik jullie nog wat vertellen
naar aanleiding van 
DIT,
( was het bijna vergeten,
nog bedankt GERJANNE voor de reminder)

Het bijgeluid in het filmpje is....
een bandenpomp,

de winnaar is 
( wil jij je adres naar mij mailen,
marthahooiberg@gmail.com
dan stuur ik je het presentje)

Vandaag een heerlijke wandeling gemaakt


Saartje mocht natuurlijk ook weer mee...
in het karretje...


over het spoor..
tweemaal daags tuft er een treintje
 door ons gebied,


even uitrusten met een bakske koffie...


Saartje wil eruit...


genieten van de prachtige omgeving


dagelijks rijd ik met mijn fietsje
op  dit paadje naar benee....


en verder gaat de wandeling,
over zandpaadjes...


langs het water...


even een tussenstop...


ook Saartje moet wat drinken...


we kregen ook nog visite,
mooie highlander runderen
 kwamen eens eventjes
een kijkje nemen...


  na het smullen van een kwarkje....


en nog een bakske...


gingen we weer verder met onze wandeling
een hele morgen op pad geweest!

Groetjes van Martha




9 opmerkingen:

  1. Hoi Martha,
    wat een mooie kado's hebben jullie voor Anne gemaakt ! En een superleuk kaartje voor Piet, en wat een mooi gebied wonen jullie, jullie tochtje ziet er heerlijk ontspannen uit,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie en rustige daguitstap.
    Daar hebben jullie vast weer met z'n drietjes van genoten.
    Ik was ook wel benieuwd naar het antwoord op je quizvraagje. Zelf had ik geen flauw idee, maar nu je 't zegt klinkt het hier van ah ja natuurlijk.
    Diny gefeliciteerd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag net op mijn blog dat je me wat vroeg.
      Ligt dat plaatsje in België? Ik heb daar nog nooit van gehoord. Mij moet je zoeken tussen Sint-Niklaas, Antwerpen en Brussel. Dichtsbij Sint-Niklaas, dat is op 15 km.
      Groetjes,
      Carla

      Verwijderen
  3. Hallo Martha,

    Wat ontzettend leuk dat ik de winnaar ben geworden!
    Ik heb je net mijn gegevens doorgestuurd .
    Wat heb je prachtige foto's van de wandeling gemaakt....schitterend!
    Groetjes en alvast bedankt,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk zo'n wandeling!! het was ook prachtig wandelweer.
    Diny, van harte!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat is echt genieten hè? Leuk dat we even mee mochten 'lopen' :) en Diny gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zou zo zin krijgen om ook te gaan wandelen, wat wonen jullie in een prachtige omgeving. Ik maak elke dag een wandeling van ongeveer 3 kwartier en geniet daar ook elke keer weer van. Gelukkig woon ik ook in een mooie omgeving. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd Diny ik had er geen erg meer in.

    maar het zijn weer zon overgoten foto's Martha.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Martha,
    wat knap dat Diny het geluid geraden heeft en je foto's van de wandeling zijn weer prachtig,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!