Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 24 mei 2015

Voor Bonny

Allereerst wil ik 
mijn nieuwe volger,
 hartelijk welkom heten,
dat we elkaar maar mogen inspireren!

Nu over naar mijn kaartje,
Bonny, mijn collega, is lelijk gevallen,
heeft nu rugklachten,
een kaartje zal haar vast goed doen...


* basiskaart wit linnenkarton,
* zwart en geel linnenkarton,
* ruitjesstempel van Kaisercraft,
gestempeld met distressinkt,
* tekststempel van Marianne Design,
bloempjes uitleg volgt hieronder


de binnenkant met label,


uitleg bloempjes,
* gestempeld op geel linnenkarton,
* ingekleurd met Spectrum Noir potloden,
geurloze Terpentine gebruikt om te blenden
* de bloempjes en blaadjes uitgeknipt,
* ingeknipt tot het hart en opgebold met
embospen,
* in het midden een gaatje gemaakt
 en daar de meeldraadjes doorheen geregen,
* gelijmd met hete lijm op het papier

Ik ben blij met dit kaartje,
vind het resultaat mooi!

Jullie mogen weer reageren!





7 opmerkingen:

  1. prachtige kaart Martha,
    wat heb je de bloemetjes mooi gemaakt, leuk effect met de meeldraden, lief gebaar voor je collega,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martha,
    ik ben het helemaal met je eens, het is een prachtige kaart. En die bloemen zijn erg leuk! Als ik dat dan zie denk ik: waarom kom ik nou niet op dat idee??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Martha deze zal je collega zeker goed doen! Fijn ook je uitleg erbij, goed idee om de blaadjes wat op te bollen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, net als de vorige trouwens. Wat heb je die bloemen mooi gemaakt!
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige bloemenkaart Martha daar zal ze wel van opknappen.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Martha, mooie zomerse kleur bloemen. Top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Martha.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!