Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 30 mei 2015

condoleance kaarten

opnieuw twee condoleance kaarten gemaakt,
helaas hadden we die deze week weer nodig,


ik heb dezelfde techniek gebruikt
als bij deze 


de binnenkant,
de tekstruimte iets groter gehouden


 kaart nummer 2


de binnenkant

ik heb zoals jullie zien andere kleurtjes 
Distressinkt gebruikt

Jullie mogen weer keuren...

En oja,
ik zie dat ik een nieuwe volger heb,
Marja, ik kan alleen geen blogadres vinden,
zou je die nog even willen doorgeven,
dan kan ik wellicht ook volger van jou worden!
Kunnen we elkaar inspireren!

Liefs en groetjes van Martha

12 opmerkingen:

  1. Heel bijzonder in deze gewaagde kleuren!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit zijn schitterende kaarten Martha en prachtig van kleur. super.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zijn deze condolenacekaartjes Martha....prachtige achtergrondjes en daarop die mooie stempels een schitterend geheel!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaarten heb je gemaakt Martha,
    mooie kleuren en stempels en zoals altijd, ook de binnenkant niet vergeten..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige stijlvolle kaarten Martha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martha, deze kaarten zijn ook weer heel mooi en stijlvol! Prachtige kleur voor en condoleancekaart.
    Een zelfgemaakte kaart doet vast goed.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hè getsie wat vervelend dat deze nodig waren, gecondoleerd Martha. Ze zijn wel echt heeeeel mooi geworden .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Martha bij deze zijn je kaarten gekeurd.
    Er valt niks aan af te keuren, dus voor mij krijgen ze een dikke vette 10.
    Jammer dat je ze al zo snel nodig had.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan weer Martha, en helaas hoe ouder je word, hoe vaker we ze nodig hebben. Niet leuk hoor!! Maar ze zijn top en ik weet zeker dat degene die achter blijt er zeker steun van heeft!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. twee warme kaartjes Martha voor een droevige gebeurtenis....heel erg mooi!
    Groetjes DINY

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Daatje,
    mooie kaartjes, stijlvol en ingetogen ! Helaas vervelend dat je ze nodig had ...
    Lekker leeshoekje heb je trouwens, ziet er comfortabel uit !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaarten Martha.
    En wat een leuke boekhoekjes heb je gmaakt.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!