Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 7 april 2015

Mooie zinnen boek..

afgelopen januari ben ik dit boek gestart,
nu ben ik er weer mee verdergegaan...

Eerst de buitenkant maar
 eens onderhanden genomen,


zo was tie eerst...


een likje verf erover


ook de achterkant...


een etiket gemaakt en geplaatst..


en dit is de volgende pagina in de 
"mooie zinnen boek"

* allereerst 2 pagina's aan elkaar gelijmd,
* de pagina's geschilderd met GESSO,
* in het midden schilderstape geplakt,
* het hart getekend met waterkrijtjes en uitgesmeerd
* langs de randen gestempeld
* de achtergrond gesponst met distressinkt,
* de bloempjes aan de zijkant is van een stempel
die ik heb gekregen van WILLEKE,
* deze met versamark en clear EP bewerkt
omlijnd met een zwarte stift,
de takjes en hartjes  eraan verbonden
* de hoeken gestempeld
en er een hartje opgetekend en gekleurd,
de paginaranden beinkt met zwarte inkt

Het laatst de tekst gemaakt,
deze tekst slaat op de liefde van 
Richard en mij


nog een keertje,
ik moet eerlijk zeggen dat ik
heel blij ben met dit resultaat
en dat het beter is gelukt dan ik in
gedachten had..

Jullie mogen je mening weer geven....

Liefs en groetjes van Martha

12 opmerkingen:

  1. Hoi Martha,
    je hebt er een chique boekje van gemaakt,de pagina met het hart is prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is al een heel goed begin Martha mooie bewerkt.

    ps heb je een mail gestuurd.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en leuk gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het heel erg mooi gemaakt.
    Wat een mooie sprekende kleuren zeg.
    En die zin.......prachtig om daar een "mooie zinnen boek" mee te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk hoe je dit boek een facelift heb gegeven Martha...PRACHTIG....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De buitenkant van het boek en de pagina's zijn knap bewerkt en het hart met de schitterende tekst vind ik ook erg mooi!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat MOOI Martha....wat een werk heb je daar aan gehad....maar het is prachtig hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn toch, he, als iets zo goed lukt als je het in je hoofd hebt! EN het is ook heel erg gaaf!
    Leuk zo'n boek.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Martha,
    wat een prachtig boek ben je aan het maken ! En wat leuk dat je de stempel hebt gebruikt, ben blij dat je er iets aan hebt,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat maak je er toch steeds een hoop werk van knap dat je dit allemaal kan heel leuk bedacht groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je de mooie zinnen voorzien van een prachtig decor, zulke boekjes zijn zo waardevol!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!