Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 5 april 2015

gelliprinten

weer aan het 'spelen' geweest met de gelliplate,
ook zo leuk om te doen...
en zoals jullie zien
"leeft"de gelliplate nog steeds...


verschillende kleurtjes verf aangebracht,


stencil erop,
het papier is al  met gele verf bewerkt


dan is dit het resultaat,
leg opnieuw het stencil op de gelliplate,
maak nu met een wattip rondjes in het patroon,


 zoals je hier ziet,


print nu je papier,
mooi resultaat he!!!!


ik was  niet meer  te stoppen,
met verschillende kleurtjes aan het 'spelen'geweest
nu heb ik weer wat voorraad achtergrondjes...


jullie mogen weer keuren,
liefs van Martha

7 opmerkingen:

  1. inderdaad leuk resultaat leuk sjabloon is dat .
    Vrolijk Pasen
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martha,
    prachtige achtergrondjes heb je gemaakt, leuk om te spelen met de gelli plate..
    Geniet van 't mooie weer,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Martha, je geeft me weer helemaal de "kriebels". Ik heb mijn zelfgemaakte gelliplate al vanaf voor de Kerst in de koelkast liggen en nog steeds niet gebruikt maar dit geeft me weer inspiratie.
    Straks ga ik met mijn oudste dochter naar de film maar morgen heb ik de tijd, dan moet het er maar weer eens van komen. Wat zijn ze leuk hè en ook zo leuk die verschillende kleuren.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je bent weer lekker aan het spelen geweest Martha.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moooooooi.
    Vooral die paars-roze en die blauw-groene, dat zijn echt "mijn" kleurtjes.
    Leuk om zo zelf de achtergrondjes te maken.

    (En ......ja mam (Marja).......ik dacht meteen aan jouw!!)

    Hier op jouw blog kunnen we mooi inspiratie opdoen wb de gelli plate.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie achtergrondjes Martha, ben benieuwd naar het eindresultaat maar dat gaan we vast nog zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie achtergronden en prachtig van kleur!
    Weer knap gemaakt...
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!