Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 15 maart 2015

weer een roos

weer met de Spectrum Aqua's 
in de weer geweest,
opnieuw de blenderpen gebruikt,


deze roos is iet wat minder realistisch,
maar ik vind em niet minder mooi,
de achtergrond heb ik met een 
natuursponsje gemaakt


verwerkt tot kaart,
gemat op zwart en wit linnenpapier,
dessinpapier is van Joy,


de binnenkant,

Ik waardeer jullie reacties altijd zeer,
dus kijk er nu ook weer naar uit!

Liefs en groetjes van Martha



7 opmerkingen:

  1. Wat heb je gave kleuren gebruikt Martha....prachtig kaartje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel leuk kaartje Martha .....een prachtige bloem en ook zooooo mooi ingekleurd....en ook een leuke binnekant....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig wat een mooie kleurencombinatie Martha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige roos en mooi gecombineerd met het papier!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Martha,
    Je roos is weer super, ik vond de combi met het papier heel erg mooi.
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Daatje. Ik had je vintagehanger gemist en die vind ik super super supermooi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie roos en kaart Martha.
    het geruit papier past er goed bij.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!