Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 3 november 2014

For You

Vandaag kan ik weer een hetelijmtechniek kaart
laten zien,
alleen deze is wat groter

en ik ben afgeweken van mijn gewoonte....
ik gebruik altijd nederlandstalige teksten...
maar ik heb onlangs een stempellap besteld bij 
Stampinback en daar zaten ze bij,
dus ik dacht,
ach waarom ook niet...


dit is het begin...


en dit het resultaat...

*basis is parelmoermoer kaartkarton,
* tweede laag donkerblauw linnenkarton,
* DP is van Joy wat bewerkt is met Distressinkt,
* de hetelijm bewerkt met violet E.P.
* de achtergrond is besproeid 
met verschillende kleurtjes inkt,
* tekststempeltjes zijn van Stampinback 


binnenkant met leeg tekstlabel..

close-up

Eerlijk gezegd vind ik deze het mooiste...
maar goed, smaken verschillen immers....
Jullie mogen ook zeggen welke eruit springt...
Liefs van Martha

10 opmerkingen:

  1. Dit geeft ook weer een heel leuk effect.
    Mooi gemaakt Martha.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook dit is weer een heel mooi kaartje Martha....je heb de smaak goed te pakken van de hete lijm techniek...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook erg mooi maar mijn favoriet is de kaart voor Marjo, vooral door de kleuren.
    Ik vind het wel leuk hoe jij iedere keer weer iets verzint om mee bezig te zijn.
    Zo jammer dat ik al die slierten lijm ooit weg heb gedaan :-)
    fijne dag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Echt schitterend ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook deze is weer mooi gemaakt Martha, ik vind de 2 de het aller leukst,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart en wat een gave techniek is dit toch, ga ik zeker eens uitproberen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt mooi deze techniek de tweede vind ik het mooist .
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow....deze is ook heel erg mooi!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Martha,
    deze is prachtig! Ik geloof dat dit ook mijn favoriet is. Hoewel de tweede ook heel mooi is. Ben nu al beneiuwd of je binnenkort weer iets laat zien met een voor mij onbekende techniek!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!