Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 22 september 2014

voor Yvon

mijn collega YVON,
is ziek en was jarig,
deze kaart heb ik voor haar gemaakt,


basiskaart is wit linnenkarton,
tweede laag is caramel linnenkarton,
het dp heb ik eerst gesponst met Distressinkt,
daarna met een achtergrondstempel van Joy
 en memento inkt gestempeld
cirkel eruit gesneden,
tekststempel van Marianne Design,
accenten met een fineliner gezet


vlinder op het caramel linnenkarton gestempeld,
ingekleurd met witte kleurpotlood,
wat zwarte siersteentjes geplakt,
meeldraadjes zijn de antenne,

opnieuw een wat strakker kaartje,
ook hier ben ik tevreden mee..
liefs en groetjes van Martha



11 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit leuk gedaan Martha...een PRACHTIG kaartje is het geworden!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, strak kaartje heb je gemaakt Martha, de vlinder is prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje, lijkt wel designpapier zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem weer prachtig.
    Ik hou van Vlinders, dus deze valt bij mij zeker in de smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Daatje,

    Allereerst je kaart. Hij is super mooi echt een schatje!
    Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie CAS kaart heb je gemaakt, leuk papier!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi,
    wat een mooie kaart heb je gemaakt, vind de kleuren ook heel erg mooi !
    Creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi met de vlinder ziet er erg leuk uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Martha, dat ziet er weer geweldig uit! Heel mooi gedaan. Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!