Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zondag 21 september 2014

kaart voor daan

DAAN was afgelopen week jarig,
deze kaart voor hem gemaakt..


basiskaart van kraftkarton,
dessinpapier van Basic grey,
in het midden een gat gestanst,
daar een oranje dessinpapiertje in geplakt
stempelafdruk is van StampinBack
touwtje met bedeltje maken het af


de binnenkant,
dessinpapier van Basic Grey,
cirkeltjes van de voorkant door de helft,
cirkeltje als label met wens,

Best een strak kaartje geworden,
maar ik ben toch tevreden,
keuren jullie ook maar weer!!!

Liefs van Martha

7 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Daatje, leuk met het vakje aan de binnenkant!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie vrolijke verjaardags kaart Daatje.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zeker een mooi kaatje geworden Martha.....ik vind het DP papier erg toepasselijk!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie vrolijke felicitatiekaart Martha, gaaf papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem heel erg leuk.
    Wat leuk dat je de cirkel van de voorkant gebruikt heb aan de binnenkant. Het zijn de details he, die het hem doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is weer een leuke kaart geworden.
    Mooi papier.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuk kaartje Martha heel mooi gedaan, en ditprachtige papier hoeft verder niet zoveel meer ....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!