Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 1 mei 2014

bedankt!

een kaartje voor Kees en Marian gemaakt,


op kraftpapier een hortensia getekend,
ingekleurd met inktense potloden van Derwent


tekst zelf geschreven,
net als het stiksellijntje,
gemat op groen linnenapier,
basiskaart is kraftkarton


de binnenkant,
een enkel bloempje getekend en gekleurd


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden,
momenteel ben ik een hortensia
 aan het maken op aquarelpapier,
dus dat wordt de volgende..

Groetjes van Daatje!





7 opmerkingen:

  1. Hij is mooi ik kan helemaal met je meeleven als ik die creaties van je zie. Ik heb ook jarenlang geaquareld (wat een gek woord)maar was het opeens helemaal zat en ben kaarten gaan maken.
    Nu kriebelt het af en toe weer en ben ik toch weer een beetje aan het tekenen. Ik vind je bloemetje in de binnenkant ook heel schattig.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dit vind ik beelschoon gemaakt.
    Leuk gedaan op dat kraftpapier, de bloemen komen er heel mooi op uit.
    De blauwe hortensia is en blijft nog steeds mijn favoriet, prachtig !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi gedaan Daatje ziet er prachtig uit.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Daatje, ik vind hem heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Daatje,
    Dat heb je mooi gedaan, prachtige bloem op de Kraft ondergrond en ook nog zo'n mooie aan de binnenkant, heel erg leuk..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw...knap hóór, jij hebt helemaal geen stempels nodig :) prachtig die hortensia op het kraft papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Daatje wat een super mooi effect geeft dat!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!