Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 21 februari 2013

voor Martine..

vandaag viert  MARTINE
 dat ze 25 jaar geleden is geboren,
dit kaartje heb ik voor haar gemaakt..

basis linnenpapier,
dessinpapier van Papermania,
mal van Marianne Design,
cirkelmal van Spellbinders,
bloem en blaadjes van Crealies,
stempelafdrukje,
mica
alles be-inkt met distressinkt, Antique Linen




hier zie je de kraaltjes goed achter het mica

 de binnenkant met de tekst


dit kaartje ga ik gebruiken als voorbeeld 
voor het knutselclubje,
ik ga er nog een paar maken..

Groetjes van Daatje

9 opmerkingen:

  1. Heel mooi is dit weer Daatje, mooie zachte tinten heb je gebruikt en de bloem is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Daatje,
    Wat een mooi, feestelijk schudkaartje is dit en..de binnenkant is ook prachtig...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Daatje en wat een schitterende bloem zit erop.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart is dit geworden Daatje.
    Prachtige kleuren en en mooie bloem heb je gemaakt met de Crealies mal.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje heb je voor Martine gemaakt Daatje, ik vind hem prachtig zo met die mooie bloem, super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige kaart in mooi kleuren Daatje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel erg mooi kaartje Daatje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie uitstraling heeft deze kaart (krijg ik een goed gevoel van :-) ). Ik vind hem erg mooi!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart. Zou hem ook wel willen ontvangen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!