Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 19 november 2012

voor DORIS

de afgelopen dagen lekker aangerommeld,
dus weer wat minder in blogland geweest.

Ik zag daarnet dat ik weeer een volger heb,
welkom DANA

vandaag laat ik weer een notitieboekjeskaart zien
voor DORIS,
die aanstaande donderdag verjaart

basis - creme linnenpapier,
dessinpapier - Tildapapier,
inkt - distress Age Mahoganey,
mallen - Go-Kreate, Nelly Snellen, Tim Holtz, Crealies, Chery linn
afbeelding - poesieplaatje,



de binnenkant
bekleedt met de andere kant van het papier

de achterkant,
met mijn mooie naamstempel

even iets anders...


ra ra wat is dit...
morgen uitsluitsel

Nu ga ik even snuffelen bij jullie,
groetjes van Daatje

10 opmerkingen:

  1. Hallo Martha,
    Niet te veel "rommelen".....ook tijd over houden om al dat MOOIS hier te laten zien.....zoals dit PRACHTIGE notitieboekje voor je dochter ☺☺☺.
    Enneh.....over dat andere durf ik niet zo goed iets te zeggen.....wel de boel schoon houden hè ☺☺☺☺☺☺. Het lijkt op een LIEF, KLEIN vlindertje ☺☺☺☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er weer mooi en verzorgd uit Daatje.
    Is het een teek?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het weer prachtig Daatje.
    Echt schitterend mooi.
    Ook Ik zat net als Marianne,aan een Teek te denken.
    Maar daar heb Je toch meer de zomer maanden last van.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi boekje heb je weer gemaakt.
    volgens mij is het een vlieg die aan het gewicht heffen is hahahahaha.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk boekje, erg persoonlijk en zeer mooi gemaakt.
    Mijn eerste reactie was "een slak", hi hi, vraag me niet waarom, maar ik dacht dat ik zijn voelsprietjes zag.
    Na eens goe dgekenen te hebben denk ik (ook) aan een teek!!!
    Ik hou je blog in de gaten, ben zoooooo nieuwsgierig aangelegt.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Martha,

    Wat heb je weer een mooie creatie gemaakt erg leuk.
    Het lijkt op een teek maar het kan ook een mier zijn die iets mee sjouwt, je maakt ons wel nieuwsgierig.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk en persoonlijk boekje. Leuker dan de volgezogen teek die je te pakken heb gekregen. Gisteren ook een uit een buurhond mogen plukken. Bleh! Groetjes, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Martha,

    Een heel leuk notitieboekje-kaart heb je gemaakt, mooi papier.
    En Ja....wat is dat?
    Heel klein zo te zien, een mier met bagage of en spin met iets.
    Maar gauw naar buiten met dat spul, daar hoort het thuis.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi cadeautje heb je weer gemaakt, ziet er leuk uit! Wat de teek betreft...we ( ik heb Sam er even bij geroepen om te kijken)hadden inderdaad al wel bedacht dat het een beestje was ;-).

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!