Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 25 oktober 2012

award

vanmorgen werd ik verrast door
NEL,
zij heeft me 2 awards gegeven,
ik bloos ervan!
Eigenlijk vind ik dat iedereen in blogland dit verdiend,
dus bij deze,
maar ik heb net een paar nieuwe volgers,
daar schuif ik ze aan door!


De regels:
* bedank degene van wie je het award hebt gekregen,
* vertel wat over jezelf,
* geef deze award door aan 3 andere bloggers,
* laat een berichtje achter bij die gelukkige bloggers

Wat ik wil delen met jullie:

* mijn kleur : ROOD,
* mijn getal: 2 ( want alleen is maar alleen)
* geurtje: pas gemaaid gras in de lente,
* dier:  ons hondje Saartje,
* film: allerlei thrillers,
* bloem: de rode roos, die ik elke week van mijn man krijg
* hobby's: knutselen en nog eens knutselen
* en ik ben heel blij met mijn gezondheid

Deze awards wil ik graag doorgeven aan:
* SIPPIE 
* BEP

Voor iedereen nog een hele fijne dag!
Groetjes van Daatje! 


4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je awards!
    En wat leuk dat je op de markt hebt gestaan en mensen enthousiast hebt gemaakt. Je boekkaarten zijn ook helemaal geweldig!
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt dat je aan mij gedacht hebt.
    Het liefst zou ik hem aan iedereen geven die volger is, want het erg moeilijk om een keuze te moeten maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martha,

    Heel erg bedankt voor de awards.
    Ik heb hem aanvaard en doorgegeven aan 3 nieuwe hopelijk gelukkige bloggers.

    groetjes sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martha,

    Dank je wel voor de awards ben blij verrast, ik heb ze aanvaard en zal ze doorgeven aan 3 andere bloggers.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!