Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 24 april 2012

stickers maken

mijn man is veel en graag met zijn motors bezig,
natuurlijk hoort daar ook oppimpen bij!
Dit doet hij met verschillende stickers,
die hij dan weer zelf maakt.
Even een uitleg hoe hij dit doet!

* letters uitsnijden,
 uit een plakfolievel, 
met de stansmachine,
* een glasplaat/spiegel inspuiten
 met PLEDGE meubelspray,
* goed inwrijven,
* letters op de glasplaat plakken,
in een rechte lijn, 
kan met behulp van een plakbandrandje,
* plak nu doorzichtige tape over de letters,
* verwijder voorzichtig de tape met letters,
van de glasplaat, eventueel met een stanleymesje,



* plak de sticker op het voorwerp,
* verwijder voorzichtig de doorzichtige tape,
* klaar is de sticker!


het resultaat op het kontje van de APRILLIA


10 opmerkingen:

  1. Wat leuk om dat zelf te doen!!!! Ik zou niet geweten hebben waar ik beginnen moest....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lettertype ik ben dol op mooie letters sowieso op de Nederlandse taal er zijn zoveel mogelijkheden met onze taal iedere keer ben ik weer verbaasd maar dat komt ook doordat ik heel veel cryptogrammen oplos maar goed ik heb zelf de cricutmachine en heel veel verschillende lettertypes vandaar dat ik dit ook erg mooi vind bedankt voor je compliment die je bij mijn kaart gaf groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee en goed idee daatje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Martha,
    De creativiteit zit in de familie ☺☺☺
    LEUK kontje ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk idee het creative zit er bij jullie goed in bedankt voor de uitleg van de draaikaart groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Daatje, je man is al even creatief als jij!
    Ook bedankt voor de werkwijze van die mooie draaikaart!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg creatief ook, leuk om deze uitleg te zien en te lezen!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jullie zijn ook van alle markten thuis, heet zeker Harry ( handige Harry..haha..)
    Mooie letters!!

    grt. Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je man is heel handig zeg. Mooi kontje, van de Aprillia dan. LOL.
    Fijn weekend!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!