Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

donderdag 9 februari 2012

award gekregen!

Hallo iedereen,
ook ik heb,
 zoals zovelen hier in blogland,
weer een award gekregen!
Van BERLINDE , dank je wel!
Ben er blij mee!

Maar het is ook moeilijk om mensen uit te kiezen,
ik vind dat alle bloggers zo hun best doen
 en alle creaties zijn zo mooi,
dus ik kan niet kiezen..
Lieve volgers van mij,
ik gun jullie allemaal dit award,
dus bij deze!

Lieve groetjes van Daatje
( ik zag dat ik ook weer een nieuwe volger heb,
welkom op mijn blog!)

4 opmerkingen:

  1. Proficiat Daatje, sterkte bij je keuze maar jou is het zeker gegund !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Daatje , dik verdiend hoor. En van harte gegund. Je Valentijn kaart is een plaatje.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Daatje.

    Gefeliciteerd hoor met je Award.
    Het is Je van harte gegund.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Daatje,

    Ik ben natuurlijk ook jou volger geworden. Dus ook een award gekregen? Leuk .. ik ook dus van de dochter van Berlinde (naomi).
    Leuk dat we elkaar nu volgen.

    Alvast een prettig weekend.

    Gr. Kethy

    Leuke kaarten maak je, kan ik ook nog wat van leren.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!