Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

dinsdag 25 oktober 2011

presentjes...

mijn broer en schoonzus kwamen even langs
en brachten een "opkikkertje"mee.....
een pakketje met knutselspulletjes....
lief he....

papier, lintjes wat bloemetjes
in bruin en goudtinten

Joke, mijn vriendin, kwam een "bakske" thee doen,
ze had een paarse sjaal gebreid voor mij...
toppie nietwaar!!!!!

kabelsjaal, heerlijk warm...

saartje vindt de sjaal ook heerlijk warm,
staat haar ook goed he!!!!!
Groetjes van Daatje

5 opmerkingen:

  1. Het zijn die kleine dingen die het doen..
    mooi meid zo die Saartje!!

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat de winter maar komen..............als Saartje die sjaal teminste terug wil geven want eerlijk is eerlijk het staat haar prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief en mooi gebaar daatje, leuk zo'n verrassing.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat Saartje heel goed die komt de winter wel door geef maar een dikke knufff van mij Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Daatje

    Je ben heerlijk verwent metleuke hobbyspulletjes. En nu maar hoop dat Saartje sjaal als buiten koud wordt.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!