Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

zaterdag 9 juli 2011

geslaagd...

m'n schoonzus is geslaagd voor haar studie!
Ik heb een kaartje gemaakt voor haar.


 voorkant



binnenkant


detail



Gebruikt materiaal,
* cremekleurig kaartkarton,
* colorcore blauw kaartkarton,
* aquarelpapier voor achtergrond,
* glimmermist, meadow green, coffeeshop, sapphire,
* stempeltjes, tekst, vlinder en hoek,
* distressinkt stormy sky,
* embospoeder, distress, zandkleurig,
* goudkleurig perfectpearlspoeder,
* spelbinders mal, rose creation en labeltjes
* nelly snellen cirkelmal,
* pons MS
* lint, cremekleurig,
* sierpareltjes,
* dubbelzijdig tape,
* lijm,
* naaimachine,
---------------------------------------------------------

werkwijze achtergrondje,
* snijd een stukje aquarelpapier naar eigen inzicht,
* bemist met glimmermist,
* leg een stukje verfrommelt plastic folie over het bewerkte papier
*  laat een aantal uur drogen,

 op de foto komt de kleur niet goed naar voren
maar ik vind het effect  heel erg mooi geworden

Groetjes voor iedereen en een fijne dag!
van Daatje

4 opmerkingen:

  1. En ook het kaartje zeer geslaagd, mooi!!

    groetjes Gerja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Martha,
    Je bent voor 400% GESLAAGD met dit SCHITTERENDE kaartje. Ik zit hier echt vol bewondering te kijken......naar het achtergrond papier, naar de stikrandjes, naar de pareltjes, naar de hoek rechts onder, naar de binnenkant.....SUPER.
    Jaaaaaaaa, er is héééél wat te zien op 400% ☺☺☺
    Nog een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow daatje, je hebt weer een geweldige vintage kaart gemaakt.
    nou als je schoonzus hier niet blij mee is.
    ik nog nooit met glimmermist gewerkt, maar ze zeggen inderdaad dat het een mooi effect geeft.
    ik vind het weer een schitterend geheel.
    fijn weekend

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een geslaagde kaart,
    super mooi.

    Groetjes,
    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!