Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 16 mei 2011

Borduurkaart

Laatst had ik een kaart ontworpen,
maar inspiratie ontbrak me,
vorige week was ik aan het rommelen en kwam ik een
geborduurd kaartje (vorig jaar eens gemaakt)
tegen wat in de kleurstelling van
het ontwerpje paste.
Hier het resultaat,




Gebruikt materiaal
* basiskaart linnenstructuurpapier
* dessinpapier van een vintageblocje van de Action
* alle randjes geinkt met distressinkt
* geborduurd met gemeleerd garen van Madeira
* Frame van Nellie Snellen
* vloeibare pareltjes
* kleine kraaltjes bij borduurwerk


Deze kaart is al op de post, voor iemand die in het ziekenhuis ligt.

Groetjes van Daatje

1 opmerking:

  1. prachtige kaart daatje en je borduurwerk is geweldig.
    alles past heel goed bij elkaar.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!