Welkom

Leuk dat je even komt snuffelen op mijn blog en...... reageren mag altijd!

maandag 28 maart 2011

Trots!



Vandaag heb ik deze blogaward ontvangen,
ik ben er erg blij mee, het is mijn eerste blogaward!
Eigenlijk een dubbele,
eerst eentje van
Karin
daarna eentje van
 Wilma
klik op het adres om op hun blog te komen, ziet er mooi uit!
Dames hartelijk bedankt!

Nu is het de bedoeling dat ik jullie 7 dingen ga vertellen over mijzelf,

*kaarten maken is mijn grootste hobby
*ik houd van een nostalgische stijl
*ik ben daarom gek op kantjes en frutseltjes uit de "oude doos"
*mijn aquarellen gebruik ik op kaarten
*stempelen met verschillende technieken vind ik  geweldig
*snuffelen bij andere bloggers
*volger worden en volgers krijgen


 ik mag het blogaward doorgeven
 aan 8 mensen,
maar ik heb nog geen 8 volgers,
 dus houd ik het maar bij 2
ik hoop dat jullie het leuk vinden,
om dit award te ontvangen en door te geven aan 8 bloggers

Marian
2 Evelien

4 opmerkingen:

  1. Hallo Daatje

    Leuk dat je weer op mijn blog bent geweest, lief van je dat je deze blogaward aan mij wilt doorgeven, maar hoe werkt het dan? Sorry ik ben echt nog een leek op bloggebied hahaha.

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Daatje,
    Van ♥ Gefeliciteerd met je AWARD.
    Zo te zien heb je mijn e-mailtje gekregen!!! Of misschien heeft iemend anders je geholpen om e.e.a. te plaatsen?
    Het is gelukt en dat is het belangrijkste.
    En ere wie ere toekomt en er zullen echt nog wel meer volgers komen met zulke MOOIE creaties.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou daatje het staat er goed op en ook op je sidebar.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Daatje,

    Dankjewel voor je award, ik zal hem met trots op mijn blog zetten!
    Je maakt hele mooie kaarten vind ik.

    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi hoi, leuk dat je wilt reageren!
ik lees ze altijd graag!